La crònica d’una Setmana Santa farcida de tornejos

L’activitat dels equips del Club Bàsquet Vic no s’ha aturat amb l’arribada de la Setmana Santa. El ritme de competició s’ha mantingut alt gràcies als tornejos, que s’han encarregat de mantenir viu el pols esportiu. El Premini Blanc, el Mini 1, el Preinfantil, els infantils i els cadets han participat en diversos trofeus repartits per Catalunya i la resta de l’Estat. Resultats a banda, el director esportiu del club, Quico Luna, destaca que ha estat “una gran experiència per a tots els jugadors”.

Els tornejos assoleixen dues fites en paral·lel: enriquir el procés formatiu dels esportistes i obrir-los nous horitzons socials i competitius. El cas del Mini 1 n’és un bon exemple: va participar al torneig de Ciutadella, a Menorca, i es va endur el títol de campió després d’oferir una imatge extraordinària. El conjunt vigatà no va perdre ni un sol duel en tota la competició i es va proclamar vencedor de la cita podent presumir d’imbatibilitat.

També van visitar Menorca durant la Setmana Santa els nois del Preinfantil, els dels infantils 1 i 2, i els cadets. Tots ells van participar en un trofeu a l’Aleió en què el CB Vic s’ha consolidat en les darreres edicions com un dels equips imprescindibles. “És el tercer any que hi participàvem i ha tornat a ser una experiència extraordinària”, explica Luna. L’Infantil 1 va fer gala del seu bon moment de forma arribant a la final i tancant la seva actuació al trofeu proclamant-se subcampió.

El Cadet 1, per la seva banda, va participar al torneig de Santa Coloma de Farners, una de les cites imprescindibles de la Setmana Santa. La graella d’equips de la competició la conformen una vintena d’equips d’alt nivell, molts dels quals provinents de planters ACB. El conjunt vigatà va oferir una imatge molt digna i va quedar novè. Qui també va competir en terres catalanes va ser el Premini Blanc. En el seu cas va participar al trofeu de Manresa.