El CB Vic obre les inscripcions per apuntar-se al Campus d’Estiu

Les inscripcions per apuntar-se al Campus d’Estiu del CB Vic ja estan obertes. El club reedita un any més un certamen plenament consolidat i obert a tots els esportistes des de l’etapa d’iniciació fins a la de cadet. La matrícula es pot tramitar a les oficines de l’entitat, al pavelló Castell d’en Planes, de dos quarts de sis de la tarda a les vuit del vespre tots els dies entre setmana. També allà, trucant per telèfon o a l’adreça de correu electrònic del club es pot obtenir més informació.

El campus es desenvoluparà al llarg de cinc setmanes entre el 26 de juny i el 28 de juliol al Castell d’en Planes. Les sessions, que tindran lloc de dilluns a divendres, arrencaran a les nou del matí i acabaran a la una del migdia. L’objectiu del certamen és millorar la tecnificació dels jugadors i garantir el seu desenvolupament tant a nivell esportiu com també a nivell humà. En aquest sentit, la fita principal és garantir que els nois i noies s’ho passin bé i aprenguin mentre juguen a bàsquet.