Resultat I1 #InfA | @fcbbasket 59-9 @cbvic
Avui l’Infantil 1 del club ha viscut una jornada molt gratificant. Ha visitat l’infantil A del F.C.Barcelona a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Davant d’un equip superior en molts aspectes, els vigatans han aconseguit mantenir el marcador en joc fins el 5è període. Des de llavors, tot i ja ser derrotats, no han deixat de competir en cap moment. La prova està en el fet que han aconseguit fer 26 punts a la pista d’un Barça invicte guanyant tots els partits de més de 50 punts de diferència.
L’equip no només ha disfrutat durant el joc sinó que ha tingut la sort de conèixer els jugadors del primer equip del Barça ja que entrenaven després del partit.
Resultat Cadet4 #Kdt1rAny | @cebgirona 62-54 @cbvic
La gran reacció del Cadet de 1r any al tercer període li ha permès a l’equip sumar la quarta victòria de la temporada davant del Citylift Girona. Una primera part poc competida per part dels locals, el Vic, feia que l’equip gironí iniciés la segona part amb un avantatge de 10 punts. Una distància que s’ha vist reduïda en un bon parcial favorable a l’equip local, que portava el partit a l’inici de l’últim període amb el resultat de 43-46 pels visitants. En l’últim període els vigatans han donat la volta al marcador fins a distanciar-se de vuit punts en les acaballes del partit.
Parcials: 1er (12-15), 2n (12-19), 3er (19-12) i 4rt (19-8)
Resultat J1 #JuniorInter | @basquetgirona 88-77 @cbvic
El Junior 1 ha visitat aquest cap de setmana la pista del líder de la categoria; l’imbatut i imparable CB Girona U18. Els gironins, que han guanyat tots els seus partits de més de 20 a 50 punts de diferència, han patit per derrotar al conjunt vigatà.
Un inici amb molt ritme i amb intercanvi de cistelles ha fet que el primer quart acabés amb un 25-24.
Al segon quart, ha seguit el ritme alt, fet que ha mantingut a l’equip dins del partit, marxant al descans 5 punts a sota (48-43). A la represa, els gironins han apretat i han pujat la defensa, fet que ha dificultat els atacs del conjunt vigatà. Tot i això, s’ha entrat a l’últim període amb opcions. Els locals, però, s’han posat 16 punts per sobre, però la lluita dels vigatans ha fet que per moments es cregués amb el miracle. Al final, derrota pel que fa a l’apartat esportiu i victòria moral per afrontar amb garanties i ganes el proper tram de temporada.
Resultat Cadet3 #KdtC | @cbnavas 41-59 @cbvic
Partit disputat el que ha jugat el Cadet 3 del Vic a Navàs. Victòria de l, equip osonenc per 41 a 59, fonamentada en un parcial favorable de 19 a 2 en els últims 14 minuts del partit. Bon joc col.lectiu en atac el que han portat a terme els jugadors osonencs i bastant bo el treball defensiu, dominant molt bé el rebot defensiu. Parcials: 6-13, 23-21, 10-20 i 2-5
Resultat M1 #MiniA | @basketbasepenya 125-75 @cbvic
Partit irregular del Mini 1.  Després de dos  primers quarts catastròfics els jugadors del Vic varen refer-se i van poder plantar cara a un totpoderós Joventut A. Els tres següents quarts van jugar més concentrats i fent valer el seu potencial a l’un contra un van ser capaços d’empatar dos quarts i el següent només  perdre de dos. La resta de partit el potencial físic dels de Badalona van seguir passant per sobre dels del Vic.
Una victòria merescuda per part de la penya però que deixa bona imatge en atac pel costat dels de Vic i deixa en evidència la manca defensiva de l’equip vigatà.
a1 a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8