UB Mir 92-42 Mini-2
Partit complicat on el rival era molt superior físicament. El partit ha començat bé pels vigatans amb un primer quart on han competit a base d’habilitat però seguidament els rivals han imposat la seva superiotitat fisica i han guanyat per 92 a 42.
EB Santfruitos 72-68 Júnior1
Derrota dolorosa del Júnior 1 en la seva visita a la pista del Sant Fruitós, un dels equips que ha competit més en tots els partits que ha jugat fins ara però que no havia tingut sort pel que fa a resultats.
El partit ha estat d’alts i baixos, fet que ha provocat una inestabilitat en el joc i emocional que ha acabat perjudicant als vigatans. Tot i que el Júnior 1 ha estat tot el partit per davant en el marcador, a falta de cinc minuts per a les acaballes, els locals s’han posat per davant i han demostrat saber jugar millor els últims minuts de partit, assignatura pendent dels vigatans.
CB Mollet 53-72 Cadet 1r any
El Cadet de 1er any del club aconsegueix la quarta victòria a domicili després de derrotar al C.B.Mollet en un partit còmode pels visitants. El C.B.Vic ha disfrutat d’un molt bon inici de partit i de l’alta anotació, especialment des de la línia de 6’25, que ha portat a iniciar el segon període amb un avantatge de deu punts. Un segon quart més fluix pel què fa a l’anotació ha estat l’únic aspecte negatiu del joc dels vigatans, que han recuperat l’encert  tornant del descans i no l’han perdut en cap altre moment. El Vic ha disfrutat a la pista, cosa que ha ajudat a augmentar la distància.
Parcials: 1er (18-28), 2n (8-6), 3er (12-17) i 4rt (15-21).
CB Granollers 56-71 Cadet1
Partit vibrant el que es va jugar ahir a Granollers. El Vic ha començat molt encertat en atac i al primer quart ha aconseguit una diferència de 8 punts.
Al segon quart, els locals van recuperar una sèrie de pilotes, que els ha permès acostar-se en el marcador fins a 4 punts.
El tercer i quart període van ser molt igualats. El partit es va acabar de trencar en els últims minuts, gràcies a la defensa del Vic i a l’encert en el llançament de tres punts.
CB Mollet 47-55 Infantil1
Ahir l’Infantil 1 va començar la segona volta de la millor manera possible. Va aconseguir la victòria a una de les pistes més difícils de la lliga, la del Mollet.
El partit va començar complicat per part dels vigatans degut a varis errors defensius que els de Mollet no perdonaven. Tot i això, els de Vic van ser capaços de mantenir el marcador ajustat sense grans diferències d’avantatge. En l’últim tram de partit, els osonencs, amb moltes ganes de guanyar,  van fer un gran canvi d’actitut i gràcies a una defensa molt intensa van aconseguir fer un parcial per capgirar el marcador i emportar-se aquesta tant esperada primera victòria.
Parcials: (13-8), (11-11), (12-10), (11-26).
Gramanet B.C. taronja  32 -59 Preinfantil
Primer partit de la segona volta, on els jugadors del Vic han començat molt fort amb un parcial 0-9, però l’equip local ha reaccionat i ha acabat la mitja part amb una diferència de 8 punts (19-27). Tot i així, els nostres jugadors lluny de fer un bon joc, com ens tenien acostumats, han tirat de cor per guanyar aquest partit. Enhorabona nois!
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5