CB Torello 57-55 Infantil-1
Avui l’Infantil 1 del club ha lluitat i competit durant tot el partit a una pista difícil com és la del Torelló. Els locals s’han avançat al marcador a l’inici del partit i han mantingut aquest avantatge de 10 punts una bona part del match. Els vigatans però no han abaixat els braços en cap moment i han aconseguit posar-se per davant en l’últim tram de partit. Tot i haver remuntat, al final del partit se li han complicat les coses a els vigatans i una falta tècnica a falta de 28 segons ha culminat amb la victòria del Torelló.
UE Mataró 83-33 Mini-1
El Mini1 del Vic ha set derrotat per un dels millors.
Partit dominat de principi a fi per l’equip del Maresme. El físic clarament superior als vigatans i la seva intensitat s’ha reflexa’t al marcador sis dels viut períodes.
Salle Manresa 36-50 Cadet-2
El cadet 2 del nostre club ha derrotat per 14 punts de diferència a la Dental salle Manresa a domicili. En un ambient gèlid, el partit ha tingut imprecisions i pèrdues per part dels dos equips. Tot i no jugar un partit brillant ni vibrant el Vic ha aconseguit sobreposar-se al fred i a l’equip rival.
Cadet-1 66-87 CB Sant Josep
Partit perdut dels blancs i vermells contra els líders de la categoria. El Sant Josep, és un equip que a la segona fase estarà a Preferent A.
Els vigatans, van fer una bona primera part, perdent de només 3 punts.
Al tercer quart, els badalonins van fer un parcial de 12-0 i van obrir una escletxa al marcador.
A l’últim quart, es van mantenir les diferències.
Proper partit: Jac Sants- CB VIC. L equip vigatà es jugarà la classificació per l’eliminatòria que dóna accés a Preferent A.
CB Granollers 88-56 Cadet-4
El Cadet de primer any ha començat la 1a volta amb derrota.
Al 1r quart els dos equips han protagonitzat un període amb un joc molt ofensiu, atractiu i de molt encert.
Poc a poc però, els locals han anat obrint una distància en l’electrònic gràcies al seu domini físic.
Tot i així, a la 2a part els blancs i vermells han intentat reaccionat però la bona defensa del Granollers ho ha impedit, aconseguint també que el Vic perdés l’encert anotant només 3 punts en l’últim període.
Parcials: 1r (30-31), 2n (17-7), 3r (14-15), 4t (27-3)
Júnior-1 86-76 Bàsquet Vilafant
El Júnior 1 afrontava el partit d’aquest passat dissabte amb moltes baixes, però amb l’ajuda de dos jugadors del Cadet 1 vàren poder aconseguir la victòria.
Tot i fer la pitjor primera part de la temporada que se li recorda a l’equip, el conjunt vigatà va aconseguir remontar un avantatge de menys 10 punts per sota quan iniciava el 3r. període.
Un total d’11 triples a la segona part buscats en accions contra la defensa en 1-3-1 dels visitants, van noquejar el Vilafant, que res va poder fer contra la llau de triples dels locals.
La Salle Manresa 48 – 58 Cadet-3
Parcials: 9-10, 27-17, 3-18 i 9-13. Important victòria l, aconseguida pel Vic a la pista de l, equip manresà, que estava més ben classificat i que al partit de la primera volta havia guanyat a l, equip osonenc. Molt bona entrada del Vic al partit, aconseguint un 1-8 els primers minuts. L, equip manresà va saber equilibrar el marcador i aconseguí una diferència favorable de 9 punts. Impecable el Vic al tercer quart, amb una intensa defensa i un atac encertat, aconseguint un 18 a 0 que ha marcat el reste del partit. L, equip manresà ha fet últim esforç apropant-se a dos punts faltant 3 minuts, però el Vic ha jugat amb confiança i tranquilitat els últims minuts aconseguint parcial final de 10 a 2.
Foto_1 Foto_2 Foto_3 Foto_4 Foto_5 Foto_6