Preinfantil1 71-41 El Masnou
Victòria dels vigatans on tanca la primera volta líder invicte en la classificació.
A seguir treballant fort per mantenir aquest nivell.
Mini1 104-58 Basket Almeda
Els minis del Vic han disputat un partit contra un rival ja conegut aquesta temporada. Tot i haver guanyat els dos partits de la prelliga, els vigatans han sortit a la pista amb ganes de tornar a guanyar. La primera part ha estat molt intensa en atac pels locals, creant jugades estàtiques o ve de contraatac que al Cornellà li costava defensar. A la segona part el Vic ha pujat el ritme defensiu i els atacs majoritàriament de contraatacs.
CEB Girona 70-63 Cadet-4
El Cadet de 1er Any del club torna amb les mans buides de la visita a Girona després d’una dura derrota que dificulta les opcions a classificar-se per la segona fase. L’equip local, el City Lift Girona ha plantejat un partit molt intens i de ràpides transicions que permetien punts fàcils. El Vic però ha dominat en l’aspecte rebatejador no permetent segones opcions al rival. Al descans s’hi ha arribat amb empat en el marcador. Una segona part d’alts i baixos tan d’un com de l’altre equip ha decantat la victòria dels gironins davant d’un Vic sense idees ofensives que ha viscut del tir lliure per mantenir l’average a favor.
Parcials: 1er (12-15), 2on (17-14), 3er (19-17) i 4rt (22-17)
Infantil1 81-68 CE Diagonal Mar
l’Infantil 1 del club va aconseguir la quarta victòria de la fase regular davant el Diagonal Mar Front Marítim. El partit va començar amb un ritme força alt per part dels dos equips però l’avantatge física dels visitants i el desencert dels vigatants van portar a un 35-42 a la mitja part. A la represa, el Vic va fer-se fort a nivell defensiu afavorint així el seu atac i va aconseguir emportar-se la victòria.
Júnior1 63-65 CB Llinars
Després de 8 victòries consecutives, aquest dissabte el Júnior va tornar a perdre, i una altra vegada contra el Llinars, el primer equip que va aconseguir derrotar-lo. El partit va estar molt igualat tot i que a la segona meitat els locals van agafar un lleuger avantatge. A falta de 3 minuts l’avantatge de 7 punts semblava que donaria el partit als locals, però la precipitació i l’encert dels visitants va fer que acabés la ratxa victoriosa del Júnior 1 que s’ho jugarà tot en les properes jornades amb la visita a la pista del CB Mollet i rebent a casa al líder i invicte de la categoria, el CB Girona U18.
Preinfantil2 36-77 Bàsquet Manresa
L’equip vigatà, tot i jugar a casa, ha sortit a la pista adormit i els del Bages ni rastre de son. Això ha provocat uns primers quarts fluixos tant en atac com en defensa. Un cop els jugadors locals s’han despertat, ja ha estat massa tard per remontar els mes de 40 punts de diferencia que ha arribat a haver-hi en el marcador.
Júnior 3 37-55 Ciutat Vella
Parcials: 11-17, 13-11, 1-8 i 12-19.
Derrota de l’equip osonenc, que trenca amb l’objectiu que s’havia marcat d’aconseguir la tercera victòria seguida. Després dels dos primers quarts igualats, en els que el Ciutat Vella va aconseguir una diferència de 4 punts a favor, el tercer quart va marcar el resultat final del partit. En aquest quart, el Vic no va aconseguir mantenir un atac col•lectiu amb encert anotador, sino que es va perdre en males decisions individuals, anotant només 1 punt. Malgrat intentar-ho en l’últim quart, el Vic no es va poder apropar en el marcador per sota dels 9 punts, rebent a més un 13 a 4 desfavorable en els últims 4 minuts. Destacar els 0 triples anotats per part de l, equip osonenc i un percentatge de tirs lliures per sota del 40 per cent, així com un poc treball en quant a rebot ofensiu
fotooo a